انتصاب مدیر گروه آموزشی شیمی دانشکده علوم دانشگاه بیرجند

۱۰ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۲ کد : ۵۵۹۳ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۹۹۰
طی ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر حیدر رئیسی به مدت دو سال به عنوان مدیرگروه آموزشی شیمی منصوب شد.
انتصاب مدیر گروه آموزشی شیمی دانشکده علوم دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در پی موافقت با استعفای دکتر رضا سندروس مدیر سابق گروه آموزشی شیمی، طی ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر حیدر رئیسی به عنوان مدیرگروه آموزشی شیمی منصوب شد.
در بخشی از این ابلاغ آمده است: نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان مدیرگروه آموزشی شیمی دانشکده علوم منصوب میشوید. امید دارم با اتکال به خداوند سبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشگاهی، منشأ خدمات ارزنده‌ای خواهید بود.
دکتر حیدر رئیسی استاد تمام گروه آموزشی شیمی دانشکده علوم دانشگاه بیرجند است و دارای دکتری تخصصی شیمی از دانشگاه فردوسی مشهد می‌باشد.
پذیرش و چاپ  بیش از 110 مقاله علمی پژوهشی در نشریات معتبر ملی و بین‌المللی،ارائه بیش از 100 مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین المللی، کسب عنوان استاد و پژوهشگر نمونه دانشگاه بیرجند بخشی از  فعالیت‌های علمی و پژوهشی وی می‌باشد.
معاون گروه آموزشی شیمی، مدیرگروه آموزشی شیمی، معاون پژوهشی دانشکده علوم، معاون آموزشی دانشگاه و معاون اداری مالی دانشگاه بیرجند از جمله سوابق اجرایی ایشان است.

 روزمه دکتر حیدر رئیسی

آخرین ویرایش۱۰ آذر ۱۳۹۸