در نمایشگاه استانی کتاب صورت گرفت:

برگزاری هفتمین کافه کتاب در نمایشگاه استانی کتاب خراسان جنوبی

۰۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۳ کد : ۵۵۱۵ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۴۲۴
هفتمین کافه کتاب در نمایشگاه استانی کتاب با شعار « پاتوق کتاب با طعم لذت» در محل سالن جنبی نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی برگزار شد.
برگزاری هفتمین کافه کتاب در نمایشگاه استانی کتاب خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، هفتمین کافه کتاب به همت کتابخانه مرکزی و اعضای  هیأت علمی دانشگاه بیرجند با شعار « پاتوق کتاب با طعم لذت» در محل سالن جنبی نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی سوم آذر 1398 از ساعت 18 لغایت 20 برگزار شد.
دکتر مجید جامی‌الاحمدی رئیس کتابخانه مرکزی ضمن اعلام این خبر گفت: کافه کتاب­‌ها و صاحبان­شان فرصت را مهیا می­‌کنند تا به ضیافت دانایی قدم بگذارید. این که نخستین کافه کتاب ابتکار چه کسی بود یا درکجا به وجود آمد، چندان مهم نیست. مهم این است که امکاناتی در شهر ما وجود دارد که با استفاده از آنها می‌­توانیم به دانسته‌هایمان اضافه کنیم.
در هفتمین کافه کتاب دکتر محمد بهنام‌فر عضو هیأت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی با معرفی کتاب « وحی دل مولانا» که به قلم ایشان به رشته تحریر در آمده بود ضمن سخنانی در ارتباط با این کتاب و قلم و اندیشه، به معرفی اجمالی این اثر پرداخت.
پس از آن دکتر مفید شاطری عضو هیأت علمی گروه جغرافیا به معرفی کتاب « بینش مذهبی و پدیده های جغرافیایی حسینیه‌ها و تکایای تاریخی خراسان جنوبی» پرداخت.
همچنین دکتر زهرا علیزاده بیرجندی  اثر خود تحت عنوان« تاریخ جنون در ایران» را معرفی کرد.

آخرین ویرایش۰۵ آذر ۱۳۹۸