انتصاب رئیس دانشکده فنی فردوس

۲۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۸ کد : ۵۲۷۶ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۱۸۷
به موجب ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند دکتر مصطفی واحدی‌پور دهرائی به مدت دو سال به عنوان رئیس دانشکده فنی فردوس منصوب شد.
انتصاب رئیس دانشکده فنی فردوس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی به مدت دو سال به عنوان رئیس دانشکده فنی فردوس منصوب می‌شوید. اطمینان دارم با اتکال به خداوند سبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشکده و دانشگاه، منشاء خدمات ارزنده‌ای خواهید بود. کامیابی روزافزون جناب‌عالی و اعتلای جایگاه دانشکده فنی فردوس و دانشگاه بیرجند را آرزومندم.
دکتر مصطفی واحدی پور دارای مدرک دکتری برق قدرت از دانشگاه بیرجند و استادیار پایه ۷ گروه آموزشی برق دانشکده فنی فردوس دانشگاه بیرجند است.
از جمله فعالیت‌های علمی و پژوهشی وی می‌توان به چاپ ۱۴ مقاله ISI، چاپ ۴ مقاله علمی پژوهشی، ارائه ۳۲ مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین المللی، تالیف ۴ جلد کتاب به زبان فارسی، تالیف ۲ فصل کتاب به زبان انگلیسی اشاره کرد.
همچنین نامبرده در سال ۹۳ به عنوان استاد نمونه دانشگاه و در سال ۹۷ به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه برگزیده شد.
معاون آموزشی دانشکده فنی فردوس، مدیر گروه برق قدرت دانشکده از سال ۹۰ تا ۹۳، همکاری در تجهیز کتابخانه و آزمایشگاه‌های دانشکده، طراحی و مشاوره احداث بیش از 10 نیروگاه خورشیدی و برگزاری سمینارها و کارگاه‌های متعدد طراحی و نصب سیستم‌های خورشیدی از جمله فعالیت‌های اجرایی نامبرده می‌باشد.

{رزومـه}

آخرین ویرایش۲۱ آبان ۱۳۹۸