انتصاب عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند به عنوان عضو اتاق‌فکر زنان و خانواده استان

۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۵ کد : ۴۲۵۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۸۳۵
دکتر لیلی طالب‌زاده شوشتری، عضو هیأت علمی گروه روانشناسی دانشگاه بیرجند، به عنوان عضو اتاق فکر زنان و خانواده استان منصوب شد.
انتصاب عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند به عنوان عضو اتاق‌فکر زنان و خانواده استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، نفیسه نخعی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی طی حکمی دکتر لیلا طالب زاده شوشتری را به عنوان عضو اتاق‌فکر زنان و خانواده استان منصوب کرد.

در بخشی از حکم صادره آمده است: « با عنایت به برگزاری اتاق‌فکر  پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و نیازسنجی طرح‌های پژوهشی در حوزه زنان و خانواده و با توجه به تخصص سرکارعالی در حوزه پژوهش و موضوعات روانشناسی و اجتماعی در بعد تئوری و عملی و همچنین داشتن سابقه همکاری ارزشمند با دفتر بانوان و خانواده در سال گذشته ، به عنوان عضو اتاق‌فکر زنان و خانواده استان منصوب می شوید»

گفتنی است دکتر لیلی طالب‌زاده‌شوشتری استادیار گروه روانشناسی دانشگاه بیرجند دارای دکترای تخصصی روانشناسی از دانشگاه الزهرا می باشد.

چاپ 7 مقاله در نشریات معتبر علمی،دارای 6 عنوان کتاب و سرپرستی و حضور در 9 طرح پژوهشی از جمله سوابق علمی و پژوهشی ایشان می باشد.

از سوابق اجرایی ایشان نیز می توان به عضو کارگروه تخصصی طرح شهاب ، مشاور مرکز بهداشت و درمان و مشاوره دانشگاه بیرجند، مشاور دانشگاه فرهنگیان و مدیرگروه روانشناسی دانشگاه بیرجند  اشاره کرد.

رزومه دکتر لیلی طالب‌زاده شوشتری

آخرین ویرایش۱۲ مرداد ۱۳۹۸