به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد؛

تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه بیرجند با آرمان‌های امام و شهیدان

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۶ کد : ۲۶۹۱۶ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۱۴۳
به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اعضای ‏هیأت رئیسه، جمعی از مسئولان و نمایندگان مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی و رئیس مرکز منطقه‌ای شمال شرق کشور، مدیران، مسئولان، اعضای هیأت علمی و کارمندان با گلباران مزار شهید گمنام ضمن تعظیم و احترام به مقام شامخ شهید، با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهیدان عهد و پیمان دوباره بستند.‏
تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه بیرجند با آرمان‌های امام و شهیدان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، مراسم عطرافشانی و گلباران ‏مزار شهید گمنام دانشگاه بیرجند به مناسبت چهل و  پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز یکشنبه 15 بهمن 1402 برگزار شد.
در این مراسم، اعضای ‏هیأت رئیسه، جمعی از مسئولان و نمایندگان مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی و رئیس مرکز منطقه‌ای شمال شرق کشور، مدیران، مسئولان، اعضای هیأت علمی و کارمندان مزار شهید خوش نام دانشگاه را  گلباران و عطرافشانی کردند.
سخنرانی دکتر حسین فرزانه‌پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از دیگر بخش‌های این مراسم بود.  دکتر فرزانه‌پور، ضمن تبریک فرارسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر، گفت: به یمن رهبری داهیانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(حفظ الله)، کشور اسلامی ما در اوج بسر می‌برد و تفکر انقلاب و پیام عدالت گستری به سراسر جهان صادر شده است.
وی با اعلام اینکه همه ما وام‌دار شهدا و امام شهدا هستیم، افزود: امروز به برکت خون پاک شهیدان شاهد دستاوردهای علمی کشور در تمامی بخش‌ها هستیم و  لازم است که دین خود را در این راه ادا نماییم.

آخرین ویرایش۱۵ بهمن ۱۴۰۲