در راستای قرارداد بورسیه صنعتی برگزار گردید:

جلسه معاون آموزشی با نمایندگان شرکت مینا‌کان

۰۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۷ کد : ۲۶۸۴۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۲۴
به منظور عقد قرار بورسیه صنعتی، جلسه معاون آموزشی با نمایندگان شرکت مینا‌کان، روز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲، در اتاق جلسات معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد.
جلسه معاون آموزشی با نمایندگان شرکت مینا‌کان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، جلسه معاون آموزشی با نمایندگان شرکت مینا‌کان در راستای عقد قرارداد بورسیه صنعتی ویژه دانشجویان جدیدالورود 1402 برگزار گردید .
در ابتدای جلسه دکتر سیدجواد حسینی واشان، معاون آموزشی دانشگاه ضمن عرض خدا قوت و تقدیر و تشکر از همکاری شرکت معدنی میناکان در طرح بورسیه صنعتی به مزایای این تعاملات میان دانشگاه و واحدهای فعال اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: اجرای صحیح این طرح می‌تواند به افزایش حس امید و نشاط در دانشجویان، افزایش کیفیت آموزش و پویایی واحدهای اقتصادی کمک به‌سزایی نماید.
همچنین، مهندس نخعی، قائم مقام شرکت میناکان ضمن تشکر از دانشگاه بیرجند برای برگزاری این جلسه، با ابراز خوشحالی از اجرای این طرح بیان کرد که این شرکت همکاری کاملی در جهت جذب دانشجویان نخبه دارد.
سپس در خصوص پیش نویس قرارداد مذکور تبادل نظر انجام شد و اصلاحات پیشنهادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و  در ادامه نیز نمایندگان شرکت پیشنهاداتی در خصوص مفاد قرارداد و اصلاحات آن ارائه دادند.
شایان ذکر است؛ دانشگاه بیرجند در سال 1402 و از طریق کنکور سراسری موفق به اخذ پذیرش 5 دانشجو به‌صورت بورسیه صنعتی شده است.

آخرین ویرایش۰۹ بهمن ۱۴۰۲