برگزاری جلسه همفکری ایجاد مرکز کارآفرینی و نوآوری در شهرستان سرایان

۲۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۵ کد : ۲۶۷۶۲ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۸۹۴
جلسه همفکری ایجاد مرکز کارآفرینی و نوآوری در شهرستان سرایان، صبح چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ با حضور فرماندار سرایان، رئیس دانشگاه بیرجند، رئیس پارک علم و فناوری استان در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
برگزاری جلسه همفکری ایجاد مرکز کارآفرینی و نوآوری در شهرستان سرایان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در جلسه همفکری ایجاد مرکز کارآفرینی و نوآوری سرایان که با حضور دکتر سید یاسر رضوی حیدری فرماندار شهرستان سرایان، دکتر لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر مجیدی، رئیس پارک علم و فناوری استان، معاون پژوهش وفناوری دانشگاه و جمعی از مسولان در سالن رسانه دانشگاه بیرجند برگزار شد.
در این نشست همفکری و تبادل نظر درباره نحوه همکاری‌های سه جانبه برای تأسیس مرکز کارآفرینی و نوآوری شهرستان سرایان انجام شد.
در ادامه، مقرر گردید در قالب تفاهم نامه‌ای فی‌مابین دانشگاه بیرجند، پارک علم و فناوری و فرمانداری شهرستان سرایان، مرکز کارآفرینی و نوآوری در آموزشکده کشاورزی سرایان احداث گردد.
همچنین دکتر سیدیاسر رضوی حیدری، فرماندار شهرستان سرایان در بدو ورود به دانشگاه، دیداری با دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند داشت. در این دیدار به نحوه همکاری‌های‌های متقابل بین دانشگاه بیرجند و فرمانداری شهرستان سرایان پرداخته شد. همچنین نقطه نظرات رئیس دانشگاه و فرماندار سرایان در خصوص چگونگی ایجاد مرکز کارآفرینی و نوآوری در سرایان و تسریع در ایجاد مرکز تبادل نظر صورت گرفت.

آخرین ویرایش۲۷ دی ۱۴۰۲