دانشگاه بیرجند یکپارچه فلسطین شد / حمایت قاطع دانشگاهیان از جبهه مقاومت

۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۸ کد : ۲۵۴۵۰ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۴۶۶۹
اعضای هیأت علمی، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه بیرجند پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ با راهپیمایی از میدان سازمان مرکزی تا مسجد امام جعفرصادق(ع)، همراه و هم صدا با دیگر اقشار مردم، جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.
دانشگاه بیرجند یکپارچه فلسطین شد / حمایت قاطع دانشگاهیان از جبهه مقاومت

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، اعضای هیأت علمی، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه نفرت و انزجار خود از جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را با حضور در راهپیمایی پرشور و انقلابی اعلام و قاطعانه از قیام انتفاضه ملت فلسطین و عملیات طوفان الاقصی حمایت کردند.
دانشگاهیان با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین، ایران، حزب الله و پلاکاردهایی با مضامین «ای قدس صبح نزدیک است»، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «قدس خرمهشر دیگر می شود» و «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود» جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم کردند. آنان در طول راهپیمایی شعارهایی نظیر «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است»، «اسلام پیروز است، استکبار نابود است»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» و «جنایت صهیونیست، جنایت آمریکا است»، سر دادند. در ادامه دانشگاهیان با سوزاندن پرچم آمریکا و پرچم رژیم غاصب صهیونیستی انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش نشان دادند.
سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مختاری در مسجد امام جعفرصادق(ع)  پایان بخش مراسم بود.
دانشگاهیان پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، همزمان با تجمع مردم بیرجند در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در میدان قدس حاضر شدند.

آخرین ویرایش۲۶ مهر ۱۴۰۲