برگزاری نشست مدیران کارآفرینی با واحد های مستقر در زیست بوم نوآوری دانشگاه

۱۳ تیر ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۷ کد : ۲۴۵۰۲ اخبار دانشکده‌ها
تعداد بازدید:۱۴۷۵
نشست واحد های مستقر در زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه بیرجند با مدیران حوزه ارتباط با صنعت و مرکز نوآوری، دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ در محل کافه برکت به مدت ۲ ساعت برگزار گردید.
برگزاری نشست مدیران کارآفرینی با واحد های مستقر در زیست بوم نوآوری دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی، نشست واحد های مستقر در زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه بیرجند با مدیران حوزه ارتباط با صنعت و مرکز نوآوری، دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ در محل کافه برکت به مدت ۲ ساعت برگزار گردید. در این نشست که با حضورقریب به ۲۰ واحد مرکز نوآوری و با حضور دکتر ضیائی ، دکتر اکبری و مهندس شورستانی برگزار شد، مدیران و اعضا واحد های مستقر به بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.
در ابتدا، تمامی حاضران از نظرگاه خود عملکرد حوزه زیست بوم نوآوری را تحلیل کرده و پرسش ها و سوالات خود را از مدیران مطرح کردند‌. سوالات و مطالباتی نظیر اطلاع رسانی رویداد های نوآورانه، تامین امکانات زیرساختی اولیه، بررسی و تثبیت حریم خصوصی واحد های مستقر، برگزاری دوره های متناسب با نیاز واحد ها و پیگیری جلسات مشاوره خصوصی مطالبی بود که توسط واحد های زیست بوم مطرح گردید.
در ادامه دکتر اکبری رئیس گروه ارتباط جامعه با صنعت دانشگاه، ضمن بیان کلیات فعالیت های صورت گرفته در چند ماهه اخیر، پاسخ سوالات و مسائل مطرح شده را ارائه کردند و راهکارهای موجود برای حل چالش‌های پیش‌روی رشد واحدهای حوزه نوآوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه دکتر مهدی ضیائی مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه، ضمن خیر مقدم و خوش آمد به واحدهای حاضر در جلسه، فعالیت‌های صورت گرفته در مرکز نوآوری در چند ماهه اخیر را بیان کرده و در خصوص مسایل مرتبط با زیست بوم نوآوری و حمایت‌های مالی و معنوی انجام شده نظرات خود را ارائه دادند. سپس، مهندس حسین شورستانی از منظر تجارب موجود در حوزه کارآفرینی و بیان چالش‌های پیش‌روی هر واحد به دغدغه‌های واحدها پاسخ‌های کاربردی و عملیاتی دادند. 
در پایان در فضای آزاد گفتگو و صحبت‌های دو نفره هر یک از واحد‌ها به صورت مجزا و خصوصی با مدیران حاضر در جلسه به صحبت و بحث پرداختند.

آخرین ویرایش۱۳ تیر ۱۴۰۲