اردوی آموزشی ـ فرهنگی وفاق

۰۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۳ کد : ۲۴۱۴۴ اخبار دانشکده‌ها
تعداد بازدید:۱۳۳۸
اردوی زیارتی قم و جمکران به مناسبت دهه کرامت ویژه دانشجویان شرکت کننده در چله دعای عهد و تعدادی از دانشجویان شرکت کننده در اردوی وفاق برگزار شد.
اردوی آموزشی ـ فرهنگی وفاق

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، اردوی فرهنگی – زیارتی قم و جمکران با ظرفیت سه دستگاه اتوبوس از دانشجویان سه شنبه 2 خرداد ماه جاری با بدرقه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آغاز شد .
برگزاری دو نشست با موضوع  آزادی در جمهوری اسلامی با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر الهی راد، عضو هیات علمی مؤسسه پژوهشی امام خمینی «ره» و نشست معرفتی و اخلاقی با حضور حجت الاسلام و المسلمین جلالیان از مبلغین مرکز فرهنگی قم  از برنامه‌های این اردو بود.
در این اردو، دانشجویان درطول مسیر ضمن زیارت امامزاده موسی ابن الکاظم طبس گلشن و تشرف به حرم مطهر حضرت معصومه«س» و مسجد مقدس جمکران در دعای کمیل و اقامه نماز جماعت در این مکانهای مقدس شرکت کردند.
بازدید از بیت امام خمینی «ره» بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همراه با نشست پیرامون امام و انقلاب و بازدید از بیت النور عبادتگاه حضرت معصومه «س» و مزار شیخان قم بخش دیگری از این اردوی فرهنگی را شامل می‌شد.
همچنین با توجه به اهمیت بازدید دانشجویان از برخی خدمات نظام، درکنار بازدیدهای فرهنگی و در راستای اردوهای راهیان پیشرفت؛ بازدید از مرکز تحقیقات کامپیوترو علوم اسلامی نور که اقدام بسیار ارزشمندی در حوزه علوم اسلامی و نرم افزاری بوده انجام شد. 
شایان ذکر است؛ اردوی آموزشی و فرهنگی قم – جمکران از سه شنبه  2خرداد ماه تا شنبه 6 خرداد ماه برگزار شد.

آخرین ویرایش۰۸ خرداد ۱۴۰۲