بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از پروژه‌های عمرانی دانشگاه

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۶:۳۲ کد : ۲۳۷۴۰ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۳۳۹۵
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه جاری از پرژوه‌های عمرانی دانشگاه بیرجند بازدید کرد.
بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از پروژه‌های عمرانی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، مهندس علیرضا عباس‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با همراهی دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند و اعضای هیات رئیسه و جمعی از مدیران از پروژهای عمرانی دانشگاه بازدید کرد..
مهندس عباس زاده در ابتدای این بازدید از تمامی بخش‌های موزه، مرکز اسناد و مفاخر دانشگاه بازدید کرد و در حین بازدید توضیحات لازم توسط خانم فخر، رئیس موزه ارائه شد. 
مهندس عباس‌زاده پس از بازدید از موزه، مرکز اسناد و مفاخر دانشگاه و قول مساعد برای تکمیل کارهای باقی مانده، گفت : با هم افزایی موزه دانشگاه و باغ مفاخر شهر بیرجند ظرفیت منحصر بفردی برای استفاده عموم مردم به بهره‌برداری می‌رسد.
وی گفت: دانشگاه با تمام زیرساخت‌ها معنی پیدا می‌کند و بسیاری از ساختمان‌های آموزشی، سوله‌های ورزشی، خوابگاه‌های دانشجویی و آزمایشگاه ها نیاز به حمایت دارند که با اعتبارات دولتی و ظرفیت‌های مسئولیت اجتماعی دستگاه‌های اجرایی و خیرین می‌توان پروژه‌های عمرانی را به اتمام رسانده و بر شوکت و اقتدار دانشگاه بیرجند بعنوان یکی از دانشگاه‌های مطرح کشور بیافزاییم.
وی به وسعت اراضی دانشگاه و تعیین حدود و ثغور آن اشاره کرد و افزود: حمایت لازم برای حراست و حفاظت از دانشگاه با حصارکشی محوطه انجام خواهد شد. وی همچنین با اشاره به ساخت یادمان شهدا و لزوم تسریع در بهره‌برداری از این پروژه گفت: برای رفع مشکلات فنی در مسجد دانشگاه نیز اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.
همچنین دکتر لامعی با اشاره به تعدد پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در دانشگاه بیرجند گفت‌: علیرغم اینکه بودجه دانشگاه از ردیف ملی تامین می گردد، مجموعه دانشگاه انتظار دارد برای تکمیل این پروژه‌ها حمایت بیشتری از سوی استانداری انجام شود.
وی با اعلام اینکه بیش از ۳۷ پروژه عمرانی نیمه تمام در مجموعه دانشگاه وجود دارد گفت: متاسفانه برای حصار دانشگاه بیرجند با ۴۶ سال فعالیت اقدامی انجام نشده است که با توجه به تردد دانشجویان از قسمت شمالی دانشگاه که در مجاورت جاده بیرجند زاهدان واقع شده لازم است با نگاه ویژه همه دستگاه‌های استانی این امر هرچه سریعتر محقق شود.
شایان ذکر است؛ معاون استاندار در این روز از تمامی پروژه‌های عمرانی در سه پردیس شهدا، شوکت آباد و پردیس امیرآباد و باغ و عمارت امیریه بازدید کرد.

آخرین ویرایش۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲