همزمان با روز بزرگداشت شهدا انجام شد؛

دیدار مسئولان دانشگاه بیرجند با خانواده معظم شهدا

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰ کد : ۲۳۱۴۹ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۲۷۰
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به همراه معاون فرهنگی و اجتماعی، مدیر امور اجتماعی، مدیر هسته گزینش، فرمانده پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) و کارشناسان روابط عمومی و اطلاع‌رسانی همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا با دو خانواده از شهدا دیدار و از آنها به رسم یادبود تقدیر کردند.
دیدار مسئولان دانشگاه بیرجند با خانواده معظم شهدا

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، همزمان با  22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی جعفری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر حسین فرزانه‌پور، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر عباس واعظ‌زاده، مدیر امور اجتماعی، محمدجواد مشاوری‌نیا، مدیر هسته گزینش، محمد سالاری شهرستانک، فرمانده پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) و کارشناسان مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه با خانواده فرزند شهید معزز نوعی و خانواده شهید سرافراز کاردیده دیدار کردند. در این دیدارها مسئولان دانشگاه با حضور در منزل دکتر جواد نوعی  ضمن یادآوری ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدا از صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهدا قدردانی کردند. 
همچنین مسئولان با حضور در منزل علی کاردیده برادر شهید کاردیده ضمن قدردانی از خانواده آن شهید گرانقدر و بالاخص استقامت و صبوری پدر بزرگوار شهید، فداکاری و از خودگذشتگی آن شهید امنیت را یادآور شدند. پدر شهید والامقام کاردیده ضمن قدردانی از حضور مسئولان دانشگاه به ذکر خاطراتی از آن شهید سرافراز پرداخت.
در این دیدارها که همزمان با روز بزگداشت شهدا و به منظور انتقال فرهنگ جهاد و شهادت برگزار شد، هدایایی به رسم یادبود به خانواده و فرزندان همکاران تقدیم شد.

آخرین ویرایش۲۳ اسفند ۱۴۰۱