انتخاب دانشگاه بیرجند به عنوان دستگاه برتر در حوزه پدافند غیرعامل

۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۰ کد : ۲۳۱۳ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۰۱۹
دانشگاه بیرجند در سال ۱۳۹۷ به عنوان دستگاه برتر در حوزه پدافند غیرعامل انتخاب شد.
انتخاب دانشگاه بیرجند به عنوان دستگاه برتر در حوزه پدافند غیرعامل

براساس ارزیابی اقدامات صورت گرفته و میزان ارتباط و تعامل دانشگاه بیرجند با اداره کل پدافند غیرعامل، دانشگاه بیرجند در سال 1397 به عنوان دستگاه برتر در حوزه پدافند غیرعامل انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، براساس اعلام ارزیابی دستگاه های اجرایی استان در هفته پدافند غیرعامل محمدعلی آخوندی مدیر کل و دبیر شورای پدافند غیرعامل استان خراسان جنوبی دانشگاه بیرجند را به عنوان دستگاه برتر خراسان جنوبی در حوزه پدافند غیرعامل معرفی کرد.

براساس همین اعلام حسن زنگویی دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه به خبرنگار روابط عمومی دانشگاه گفت: برگزاری کارگاه های تخصصی برای علاقمندان و مدیران استانی، برگزاری نمایشگاه عکس، برگزاری مانور تخلیه سریع در هنگام آتش سوزی، برگزاری مسابقات برای کارکنان و دانشجویان، انجام تبلیغات محیطی  از اهم اقدامات صورت گرفته دانشگاه بیرجند در سال 1397 می باشد.

مدیر حراست و دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه بیرجند مشاوره و همکاری علمی دکتر مهران تقی پور گرجی کلائی به عنوان مسئول راه اندازی گروه پژوهشی پدافند غیرعامل و نایب رئیس انجمن علمی پدافند غیرعامل استان و همچنین تلاشهای پرسنل حراست دانشگاه و یاری تمامی اعضای کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه را عامل کسب این موفقیت دانست.

دکتر مهران تقی پور گرجی کلائی نماینده آموزشی و پژوهشی دانشگاه بیرجند در پدافند غیرعامل با بیان اینکه دانشگاه بیرجند با توجه به رسالت آموزشی و پژوهش خود سعی کرده اقدامات پدافند غیرعامل را در حد مطلوب در دانشگاه انجام دهد، تصریح کرد: در سال جاری برنامه‌هایی در این حوزه تنظیم شده است و در حوزه برنامه‌های پژوهشی، پروژه‌های پژوهشی در سال جاری رونمایی شد.

عضو وابسته کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه بیرجند با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و  نمایشگاه پدافند در هفته پدافند غیرعامل در دانشگاه، افزود: این دانشگاه با توجه به رسالت خود در سه حوزه آموزشی، پژوهشی و اجرایی و عملیاتی فعالیت می‌کند.

دکتر تقی‌پور گرجی کلایی با بیان اینکه در کمیته پدافند غیرعامل تبادل اطلاعات صورت می‌گیرد، اظهار کرد: انجمن علمی پدافند غیرعامل استان که نقش علمی در این زمینه دارد، زیر نظر مستقیم سازمان پدافند غیرعامل قرار دارد.

وی همکاری مستمر با دانشگاه و گروه‌های پژوهشی و پدافند سایبری را از اهداف و برنامه‌های انجمن علمی پدافند غیرعامل بیان کرد و یادآور شد: برنامه‌هایی در این حوزه داریم که در صورت تخصیص بودجه، نواقص رفع و بهبود پیدا خواهد کرد.

آخرین ویرایش۲۰ اسفند ۱۳۹۷