آزمون سراسری مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۴۰۲ در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۵ کد : ۲۲۹۷۶ اخبار برگزیده اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۷۹۰
آزمون سراسری مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۴۰۲ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ در دانشگاه بیرجند بعنوان متولی آزمون سراسری ارشد و دکتری در سطح استان خراسان جنوبی برگزار می‌گردد. آزمون مقطع دکتری سال ۱۴۰۲ در نوبت صبح روز پنجشنبه و آزمون سراسری کارشناسی ارشد در نوبت‌های عصر پنجشنبه و صبح و عصر روز جمعه در حوزه‌های آزمونی دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.
آزمون سراسری مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۴۰۲ در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر سیدجواد حسینی‌واشان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و  دبیر ستاد استانی آزمونها در خراسان جنوبی با اعلام اینکه آزمون سراسری مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری سال 1402 بصورت همزمان با کشور در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود، گفت: آزمون مقطع دکتری سال 1402 در نوبت صبح روز پنجشنبه 11 اسفندماه جاری با رقابت 1368 داوطلب شامل 618 داوطلب زن و 750 داوطلب مرد در 247 کد رشته آغاز می‌شود. وی همچنین در توضیح روند برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد، اعلام کرد: داوطلبان در آزمون سراسری کارشناسی ارشد در نوبت عصر پنجشنبه 11 اسفند و  نوبت صبح و عصر روز جمعه 12 اسفند 1401 به رقابت خواهند پرداخت. وی با اعلام اینکه در آزمون کارشناسی ارشد 4876 داوطلب خراسان جنوبی به رقابت خواهند پرداخت، بیان داشت: از این تعداد 2562 داوطلب زن و 2314 داوطلب مرد هستند. دکتر حسینی‌واشان با تأکید بر اینکه داوطلبان محترم به موقع به سامانه سنجش آموزش کشور مراجعه و  ضمن دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به تاریخ و ساعت برگزاری آزمون توجه نمایند، گفت: همراه داشتن کارت ملی و کارت شرکت در آزمون عکس دار برای ورود به جلسه الزامی می باشد. وی با تأکید براینکه به همراه داشتن هرگونه وسیله فلزی و الکترونیک و هوشمند در جلسه آزمون ممنوع می‌باشد، ادامه داد: به همراه داشتن خودکار آبی، مداد، پاک کن و مدادتراش ساده در جلسه آزمون لازم است.
 دبیر ستاد استانی آزمونها در خراسان جنوبی اضافه کرد: داوطلبینی که کارت داوطلبی آنها دارای نقص یا اشتباه است باید جهت رفع مشکل در روز چهارشنبه 10 اسفندماه به باجه رفع نقص واقع در پردیس شهدا و در تایخ‌های 11 و 12 اسفندماه به سازمان مرکزی دانشگاه واقع در پردیس شوکت آباد مراجعه نمایند.
دکتر حسینی با توجه به حضور مراجعان از شهرستان‌های دیگر به داوطلبان بیرجندی توصیه کرد برای جلوگیری از بروز ترافیک حتی الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی (خدمت دهی از میدان ابوذر) استفاده نمایند.

آخرین ویرایش۱۰ اسفند ۱۴۰۱