در مصاحبه با نماینده تام‌الاختیار وزیر علوم و سرپرست دفتر بازرسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مطرح شد؛

استان خراسان جنوبی مفاخر بسیاری را طی سالیان گذشته برای توسعه علم و تحقیقات و فناوری به کشور تقدیم کرده است

۲۴ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۶ کد : ۲۱۹۳۲ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۳۲۴
همزمان با دومین دوره از سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری و استقرار میز ارتباط مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه بیرجند، دکتر سهرابی، نماینده تام‌الاختیار وزیر علوم و سرپرست دفتر بازرسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ در مصاحبه اختصاصی با روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند به تمدید حضور میز ارتباط مردمی در دانشگاه بیرجند اشاره کرد و افزود: میز ارتباط مردمی به مدت سه روز از چهارشنبه ۲۳ لغایت جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ پاسخگویی مراجعین حوزه آموزش عالی خواهد بود.
استان خراسان جنوبی مفاخر بسیاری را طی سالیان گذشته برای توسعه علم و تحقیقات و فناوری به کشور تقدیم کرده است

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر روح ‌الله سهرابـی، نماینده تام الاختیار وزیر علوم و سرپرست دفتر بازرسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با اعلام استقرار میز ارتباط مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دومین دوره از سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری از روز چهارشنبه 23 لغایت جمعه 25 آذر 1401 در سازمان مرکزی دانشگاه بیرجند، گفت: حضور میز ارتباط مردمی وزارت متبوع به مدت یک روز دیگر در دانشگاه بیرجند تمدید شده است. وی افزود: در دو روز گذشته بیش از 90 نفر در حوزه‌های مختلف آموزش عالی از جمله جذب، مشکلات دانشجویی، استخدام، ارتقاء و تبدیل وضعیت به میز ارتباط مردمی مراجعه کرده‌اند. وی با اعلام اینکه تمامی درخواست‌ها به نحو مقتضی ارجاع شده‌اند، افزود: در حاشیه استقرار میز ارتباط مردمی جلسات مختلفی با هیأت رئیسه دانشگاه بیرجند و هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی بیرجند و برخی از اساتید دانشگاه‌های استان برگزار گردیده است.
دکتر سهرابی با تأکید بر موقعیت مرزی و مظلومیت استان گفت: در استان خراسان جنوبی افرادی وفادار به نظام و انقلاب، خونگرم، باصفا و علم دوست وجود دارند که مفاخری بسیاری را طی سالیان گذشته برای توسعه علم و تحقیقات و فناوری به کشور تقدیم کرده‌اند.
سرپرست دفتر بازرسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابراز امیدواری کرد: حضور میز ارتباط مردمی باعث حل مشکلات مردم نجیب استان و تسریع در امور شود.
نماینده تام‌الاختیار وزیر علوم در توضیح مسائل مورد درخواست‌ مراجعین، گفت: بعضی از درخواست‌ها همانند تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی و از قراردادی به پیمانی و رسمی و یا استخدام در اختیار وزارت علوم نیست و به سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه مرتبط می‌باشد. بعضاً از زمان‌های طولانی فرآیند جذب گلایه داشتند که مقرر شد این نکات را به مرکز جذب اساتید وزارت عتف منتقل نماییم. همچنین نکات دیگری از جمله مسائل صنفی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های استان مطرح شد که در تعامل بسیار صمیمی با ریاست محترم دانشگاه بیرجند و دیگر دانشگاه‌ها تا حد امکان در داخل استان و یا در صورت نیاز در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیگیری و حل خواهند شد.


لینک دانلود فایل
آخرین ویرایش۲۴ آذر ۱۴۰۱