برگزاری نشست اعضای هیأت رئیسه دانشگاه بیرجند با نماینده تام‌الاختیار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

۲۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۰ کد : ۲۱۹۳۰ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۵۲۶
نشست رئیس دانشگاه بیرجند و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه با حضور دکتر روح ‌الله سهرابـی، نماینده تام الاختیار وزیر علوم و سرپرست دفتر بازرسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بعد از ظهر روز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.
برگزاری نشست اعضای هیأت رئیسه دانشگاه بیرجند با نماینده تام‌الاختیار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه با دکتر روح ‌الله سهرابی، نماینده تام‌الاختیار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سرپرست دفتر بازرسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دیدار کردند. در این دیدار که در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد؛ مسائل مربوط به آموزش عالی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
لازم به ذکر است؛ میز ارتباط مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، همزمان با سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان خراسان جنوبی، با حضور دکتر روح ‌الله سهرابی، نماینده تام‌الاختیار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سرپرست دفتر بازرسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر علی اصغر طیبی، نماینده دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مدت دو روز از چهارشنبه 23 آذر لغایت پنجشنبه 24 آذر 1401 از ساعت 8 صبح لغایت 18 برای پاسخگویی به مراجعین آموزش عالی در سازمان مرکزی دانشگاه بیرجند مستقر است.

آخرین ویرایش۲۴ آذر ۱۴۰۱