انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی

۲۴ آبان ۱۴۰۱ | ۰۷:۳۰ کد : ۲۱۰۸۰ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۹۳۱
تقاهم نامه همکاری‌های مشترک فرهنگی، ادبی و علمی بین دانشگاه بیرجند و اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی روز دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ به امضای دکتر احمد لامعی رئیس دانشگاه بیرجند، محمود حاجی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان رسید.
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در سومین روز هفته کتاب تفاهم نامه همکاری‌های مشترک فرهنگی، ادبی و علمی بین دانشگاه بیرجند و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان منعقد شد.
دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند در جلسه امضای این تفاهم نامه مشترک ضرورت پیوند میان دانشگاه و کتابخانه‌ها را به عنوان دو عضو مکمل برشمرد و تأکید کرد: امضای این تفاهم نامه را در هفته کتاب و روز کتاب، دانشجو و پیشرفت دانش بنیان به فال نیک گرفت. 
محمود حاجی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان نیز ضمن تشکر از نگاه مساعد ریاست دانشگاه در امضای تفاهم نامه، حضور اساتید و فرهیختگان دانشگاهی در کتابخانه ها را زمینه ساز نشر اندیشه دانست و با توجه به آسیب های اجتماعی که امروز جامعه با آن دست و پنجه نرم می کند کتابخانه‌ها را بستری مناسب جهت کاهش آسیب های اجتماعی، بصیرت افزایی و دادن مشاوره های مورد نیاز به اعضا دانست. وی همچنین از ساخت کتابخانه مرکزی به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای استان یاد کرد که حمایت دانشگاه می تواند زمینه تحقق آن را فراهم آورد. 
در ادامه جلسه دکتر فرزانه پور، دکتر محمدی، دکتر علیزاده و وفایی معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان نیز در اظهاراتی بر اجرایی شدن این تفاهم نامه تأکید کردند.

آخرین ویرایش۲۵ آبان ۱۴۰۱