همزمان با بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی انجام شد؛

دیدار سرپرست دانشگاه بیرجند با آزاده دانشگاهی

۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۲ کد : ۱۹۷۳۷ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۹۹۲
همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، دکتر احمد لامعی‌گیو؛ سرپرست دانشگاه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی جعفری؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و دکتر حسین فرزانه‌پور؛ سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی با حضور در منزل آزاده سرافراز دفاع مقدس حمیدرضا احمدی در فضایی بسیار صمیمی با وی و خانواده اش دیدار و گفتگو کردند.
دیدار سرپرست دانشگاه بیرجند با آزاده دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این جلسه آزاده سرافراز حمیدرضا احمدی با اشاره به اینکه در سال 1388 در دانشگاه بیرجند به بازنشستگی نائل آمدم گفت: دیدارها و یادآوری‌ها عامل جلوگیری از فراموشی ارزشها است. وی ادامه داد: یادآوری این مناسبت‌ها و ذکر خاطرات آن دوران برای جامعه و فرزندانمان تأثیر گذار است. وی در ادامه به ذکر خاطراتی از دوران اسارت پرداخت. این دیدار صمیمی برای ارج نهادن به مقام آزادگان و جانبازان عزیز دفاع مقدس صورت گرفت.
در این جلسه علاوه بر مسئولان دانشگاه، علیرضا رهبردار؛ معاون تعاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی، سهیل اکبرزاده؛ معاون تعاون و بهداشت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیرجند و جواد رضائی؛ مسئول دفتر ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیرجند نیز حضور داشتند.
در پایان این دیدار سرپرست دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و هدیه از رشادت‌ها و ایثار گری‌های این جانباز و آزاده دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد. حمیدرضا احمدی در 6 فروردین سال 1365 در منطقه زبیدات عراق به اسارت نیروهای بعثی در آمد و در 3 شهریور 1369 به میهن اسلامی بازگشت.

آخرین ویرایش۳۰ مرداد ۱۴۰۱