بازدید سرپرست دانشگاه بیرجند از دانشکده فنی فردوس و حضور در نشست بررسی آخرین اقدامات در زمینه برپایی «اجلاسیه ملی جهاد گران»

۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۴ کد : ۱۹۷۲۸ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۶۸۰
سرپرست دانشگاه بیرجند در نشست بررسی آخرین اقدامات در زمینه برپایی «اجلاسیه ملی جهاد گران» که روز جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ با حضور استاندار خراسان جنوبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیران استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری فردوس برگزار شد، حضور یافت. در ادامه حضور دکتر لامعی در شهرستان فردوس ایشان از دانشکده فنی فردوس بازدید به عمل آورد.
بازدید سرپرست دانشگاه بیرجند از دانشکده فنی فردوس و حضور در نشست بررسی آخرین اقدامات در زمینه برپایی «اجلاسیه ملی جهاد گران»

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، پس از برگزاری نشست بررسی آخرین اقدامات در زمینه برپایی «اجلاسیه ملی جهاد گران»، دکتر لامعی‌گیو؛ سرپرست دانشگاه بیرجند با حضور در دانشکده‌ی فنی و مهندسی فردوس از برخی کارگاه ها ، آزمایشگاه ها و خوابگاه پردیس بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تجهیز و بهسازی خوابگاه پردیس دانشکده قرار گرفت.
در این بازدید، دکتر تورانی؛ رئیس دانشکده فنی و مهندسی؛ و علی زال حسینی؛ معاون اداری و مالی دانشکده؛ گزارشی از اقدامات انجام شده ، تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه ها و خوابگاه پردیس دانشکده ارائه دادند.

آخرین ویرایش۲۹ مرداد ۱۴۰۱