کسب رتبه «الف» نشریه علمی مطالعات کاربردی علوم زیستی در ورزش دانشگاه بیرجند

۰۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۱ کد : ۱۹۵۵۳ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۷۹۳
بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط کمیسیون نشریات علمی کشور (سال ۱۴۰۰)، نشریه علمی "مطالعات کاربردی علوم زیستی در ورزش" توانست رتبه "الف" را به خود اختصاص دهد.
کسب رتبه «الف» نشریه علمی مطالعات کاربردی علوم زیستی در ورزش دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نکته حائز اهمیت آن است که نشریه "مطالعات کاربردی علوم زیستی در ورزش" تنها نشریه با رتبه "الف" در بین نشریات در حوزه تخصصی فیزیولوژی ورزشی است و در بین کل نشریات علوم ورزشی کشور، فقط دو نشریه دیگر توانستند (در ارزیابی اخیر) این رتبه را کسب نمایند.
لازم به ذکر است که نشریه علمی "مطالعات کاربردی علوم زیستی در ورزش" دانشگاه بیرجند از سال 1392 فعالیت خود را آغاز نموده است. مدیر مسئول نشریه دکتر علی ثقه الاسلامی، سردبیر دکتر محمد اسماعیل افضل پور، مدیر داخلی دکتر مهتاب ناصح از اعضای هیات علمی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه بیرجند و کارشناس نشریه، مجتبی امیرآبادی‌زاده می باشند. این نشریه که از نشریات معتبر دانشگاه بیرجند و جزء نشریات هسته پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) می باشد، به صورت فصلنامه منتشر می‌شود و تاکنون 22 شماره از آن به چاپ رسیده است. پژوهشگران و محققان گرامی می‌توانند برای بهره‌برداری از نشریه و ارسال مقاله، به سامانه نشریه به نشانی www.jpsbs.birjand.ac.ir مراجعه نمایند.

آخرین ویرایش۰۳ مرداد ۱۴۰۱