اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد

۱۷ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۸ کد : ۱۹۳۸۲ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۵۰۳
پنجاه و هشتمین اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی عالی کشور با حضور دکتر سید جواد حسین‌واشان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، پنجاه و هشتمین نشست معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور روز  چهارشنبه و پنجشنبه 15 و  16 تیر ماه 1401 در تالار رودکی دانشگاه فردوسی مشهد با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری، معاون آموزشی و مدیران کل حوزه آموزشی وزارت عتف، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند و معاونین آموزشی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد.
این رویداد میزبان سخنرانانی از جمله دکتر حداد عادل رئیس فرهنگستان زیان و ادب فارسی ، دکتر فرهاد رهبر مشاور اقتصادی رئیس جمهور، دکتر سوزنچی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر جمیله علم الهدی رئیس کمیسیون تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر فامیل کریمی رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و دکتر زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری بود.
در این اجلاسیه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند بعنوان عضو  کارگروه ساماندهی، مأموریت گرایی و آمایش آموزش عالی شرکت نمود و نظرات دانشگاه را در مورد رتبه بندی دانشگاه‌ها در کارگروه ارائه کرد.
این نشست برای بررسی و تبادل نظر پیرامون محورهای طرح تحول آموزشی در دانشگاه‌ها و در راستای برنامه تحول دولت سیزدهم در حوزه آموزش عالی برگزار شد.
در این اجلاس علاوه بر بیان دیدگاه و نظرات مسئولان و متخصصان، 9 کمیته تخصصی در حوزه‌های مختلف با حضور معاونان آموزشی دانشگاه‌های سراسر کشور به بحث و بررسی در مورد موضوعات کلیدی حوزه آموزش در دانشگاه‌های کشور پرداختند. 
معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های کشور هر ساله گردهم می‌آیند تا درباره مسائل روز در حوزه مدیریت آموزشی دانشگاه‌ها به تبادل نظر بپردازند. این اجلاس در روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.

 

آخرین ویرایش۱۷ تیر ۱۴۰۱