دانشجوی دانشگاه بیرجند به‌عنوان دانشجوی نمونه کشوری سال ۱۴۰۰ معرفی شد

تعداد بازدید:۴۹۶۸
در مراسم تجلیل از اساتید و دانشجویان نمونه کشوری، خیرالنساء رمضان‌زاده دانشجوی دکتری برنامه‌ریزی درسی دانشگاه بیرجند به‌عنوان دانشجوی نمونه کشور معرفی شد.
دانشجوی دانشگاه بیرجند به‌عنوان دانشجوی نمونه کشوری سال ۱۴۰۰ معرفی شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در مراسم تجلیل از اساتید و دانشجویان نمونه کشوری از خیرالنساء رمضان‌زاده دانشجوی دکتری برنامه‌ریزی درسی دانشگاه بیرجند بعنوان دانشجوی نمونه کشور تقدیر بعمل آمد.
دکتر سید مرتضی موسوی، معاون دانشجویی و دبیر بیست و نهمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه دانشگاه بیرجند ضمن اعلام این خبر گفت: بر اساس فراخوان بیست و نهمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه و با اعلام دبیرخانه این جشنواره، دانشجویان متقاضی از دانشکده‌های مختلف دانشگاه در آذرماه ۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مستندات خود در چهار حوزه آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی در سامانه جشنواره اقدام کردند.
دکتر موسوی معاون دانشجویی دانشگاه همچنین خاطر نشان کرد: پس از انجام داوری دانشگاهی در دی ماه، خیرالنساء رمضان زاده، دانشجوی دکتری  برنامه‌ریزی درسی این دانشگاه با کسب حدنصاب لازم، به مرحله کشوری راه یافت. وی افزود: در بهمن ماه، کمیته‌های داوری کشوری در سطح وزارت عتف تشکیل و مستندات ارسالی مورد بررسی قرار گرفت که بر این اساس و بر اساس آیین نامه موجود، دانشجوی دانشگاه بیرجند در بین 18 دانشجوی نمونه کشوری قرار گرفت و در مراسمی که در روز دوشنبه 13 تیر ماه و با حضور ریاست جمهوری اسلامی ایران، وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و رئیس نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد، از ایشان و سایر دانشجویان و اساتید نمونه کشوری با اهداء لوح یادبود تجلیل شد.

سخنرانی دانشجوی دانشگاه بیرجند به‌عنوان  نماینده دانشجویان نمونه

در این مراسم، دانشجوی دانشگاه بیرجند به عنوان نماینده دانشجویان نمونه در خصوص ایجاد زیر ساخت‌های لازم جهت توسعه آموزش عالی و تقویت بنیه پژوهشی به ایراد سخنرانی پرداخت.
انتشار ۲۲ مقاله علمی در ژورنال های معتبر، ارائه ۴۵ مقاله کنفرانسی در همایش‌های ملی و بین المللی معتبر، تکمیل ۱۰ طرح تحقیقاتی در دانشگاه های علوم پزشکی بیرجند و مشهد و تألیف یک جلد کتاب تخصصی با موضوع مدیریت دانش از سوابق پژوهشی نام برده است. در زمینه فعالیت‌های فرهنگی می‌توان به برگزاری ۲۷ کارگاه آموزشی ویژه اساتید با موضوعات طراحی آموزشی، روش‌های نوین تدریس، طراحی و تدوین برنامه درسی، کلاب آموزشی سخنرانی ساختارمند و عضویت در بسیج و همکاری با نهاد مقام معظم رهبری اشاره کرد. همچنین کسب عنوان رساله برتر دکترا در جشنواره شریعتمداری و برگزیده طرح شهید رهنمون بنیاد ملی نخبگان از دیگر افتخارات این دانشجوی نمونه کشوری سال 1400می باشد.

آخرین ویرایش۰۹ مرداد ۱۴۰۱