به همت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی برگزار شد؛

آیین تکریم و معارفه مدیر جدید گروه‌ آموزشی مرتع و آبخیزداری دانشـکده منابع طبیعی و محیط زیسـت

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۰ کد : ۱۷۹۶۶ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۷۴۳
آیین تکریم و معارفه مدیر جدید گروه‌ آموزشی مرتع و آبخیزداری دانشـکده منابع طبیعی و محیط زیسـت امروز دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ به همت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به‌صورت حضوری برگزار شد.
آیین تکریم و معارفه مدیر جدید گروه‌ آموزشی مرتع و آبخیزداری دانشـکده منابع طبیعی و محیط زیسـت

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، آیین تکریم و معارفه دکتر محمدرضا سعید افخم‌ شعرا، مدیر گروه آموزشـی مرتع و آبخیزداری دانشـکده منابع طبیعی و محیط زیسـت با حضور مدیر قبلی این گروه، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، رئیس دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست، مدیر پژوهشی، مدیر نظارت و ارزیابی و رئیس دفتر حوزه ریاست در حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی برگزار شد. 
دکتر آیتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن تشکر از خدمات شایسته تقدیر مدیر قبلی گروه‌ آموزشی مرتع و آبخیزداری دانشـکده منابع طبیعی و محیط زیسـت به جایگاه حائز اهمیت گروه‌های آموزشی و انتظارات تعیین شده براساس آیین‌نامه‌ها اشاره کرد.
دکتر مفید شاطری، مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه با تشکر از زحمات مدیران سابق گروه و تقدیر از مدیر جدید گروه‌ آموزشی که در قبول این مسئولیت همت گماشته‌اند، گفت: مدیران گروه باید با سعه صدرو دقت نسبت به پاسخگویی دانشجویان و اولیا اقدام نمایند و در پاسخگویی و بررسی سامانه‌ها نیز دقت نظر ویژه‌ای داشته باشند. 
شایان ذکر است؛ در این مراسم دکتر محمدرضا سعید افخم‌ شعرا، عضو هیأت علمی گروه آموزشـی مرتع و آبخیزداری دانشـکده منابع طبیعی و محیط زیسـت به عنوان مدیر گروه آموزشـی مرتع و آبخیزداری دانشـکده منابع طبیعی و محیط زیسـت معرفی شد.

آخرین ویرایش۲۹ فروردین ۱۴۰۱