انتصاب معاون آموزشی دانشکده کشاورزی

۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۶ کد : ۱۷۸۳۸ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۵۵۰
براساس ابلاغی از سوی سرپرست دانشگاه بیرجند، دکتر سهراب محمودی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی زراعت و اصلاح نباتات به مدت دو سال به عنوان معاون آموزشی دانشکده کشاورزی منصوب شد.
انتصاب معاون آموزشی دانشکده کشاورزی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان معاون آموزشی دانشکده کشاورزی منصوب می‌شوید. مقتضی است ضمن مطالعه دقیق سند چشم‌انداز و برنامه 5  ساله دانشگاه و دانشکده، در خصوص نظارت بر حسن اجرای آیین‌نامه جامع مـدیریت دانشـگاه‌ها و مؤسـسات آموزش عالی، پژوهشـی و فناوری، رئوس انتظارات دانشـگاه (بر اساس شـرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت، ارزیابی و تضـمین کیفیت و سـند چشم‌انداز)، و دستورالعمل میزان و نحوه حضور و فعالیت اعضای هیأت علمی دانشگاه در طرح‌های تمام وقت عادی و ویژه اقدام لازم مبذول فرمایید.
 همچنین دکتر لامعی در نامه جداگانه‌ای ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای دکتر عباس خاشعی‌سیوکی در مسئولیت جدید سرپرست دانشگاه تربت حیدریه مراتب قدرشناسـی و سپاس خود را از تلاش‌های مجدانه و مثمرثمر  ایشان در مدت تصدی سمت معاون آموزشی دانشکده کشاورزی اعلام کرد.
دکتر محمودی در سال 1382 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته زراعت(اکولوژی گیاهان زراعی)از دانشگاه تهران کسب کرد.
عضویت در انجمن زراعت و اصلاح نباتات، انجمن علوم علف هرز ایران، انجمن علمی بذر ایران، انجمن علمی کشاورزی بوم شناختی ایران، انجمن علوم علف هرز اروپا و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، مدیر گروه زراعت و اصلاح نباتات در دو دوره، عضو شورای نظارت و ارزیابی، عضو گروه پژوهشی زعفران، مؤسس رشته کارشناسی ارشد اکولوژیک در دانشگاه بیرجند، مسئول واحد گلخانه تحقیقاتی دانشکده کشاورزی از 1390 تا 1397 بخشی از سوابق اجرایی ایشان است.
انتشار  97 مقاله در مجلات فارسی و 10 مقاله در مجلات انگلیسی، ارائه 198 مقاله در همایش‌های ملی و 38 مقاله در کنفرانس‌های بین المللی، کسب عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه در سال‌های 1390 و 1394 و کسب عنوان استاد نمونه دانشگاه در دو سال،  سرپرستی 20 پروژه و پایان نامه دانشجویی مقطع کارشناسی و راهنمایی 50 پایان نامه کارشناسی ارشد و مشاوره 56 پایان نامه کارشناسی ارشد و راهنمایی و مشاوره 11 رساله دکتری بخشی از سوابق پژوهشی و آموزشی دکتر محمودی است.

آخرین ویرایش۲۱ فروردین ۱۴۰۱