تمدید انتصاب رئیس اداره تحصیلات تکمیلی

۲۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۸ کد : ۱۵۵۰۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۹۹۹
به موجب ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، با تمدید انتصاب دکتر محسن خطیبی‌نیا عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی عمران به مدت دوسال در سمت رئیس اداره تحصیلات تکمیلی موافقت شد.
تمدید انتصاب رئیس اداره تحصیلات تکمیلی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در بخشی از این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایسـتگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی و با تشـکر از اقدامات و تلاش‌های مستمر، مثمرثمر و ارزشمند شما در دو سال اخیر، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، با تمدید انتصاب شما در سمت رئیس اداره تحصیلات تکمیلی به مـدت دو سـال موافقت می‌شود. اطمینـان دارم بـا اتکـال به خداونـد سـبحان و بهره‌گیری از مشـارکت و همفکری همکاران دانشگاهی، منشاء خدمات ارزنده‌ای خواهید بود. 
دکتر خطیبی‌نیا دانشیار پایه 12 گروه آموزشی عمران است. وی در سال 1391 مدرک دکتری خود را در رشته عمران- سازه از دانشگاه شهید باهنر کرمان کسب کرد.
چاپ 40 مقاله در کنفرانمس‌های داخلی و 9 مقاله در کنفرانس‌های بین المللی خارج کشور، چاپ 37 مقاله در مجلات ISI و پژوهشی، چاپ 9 قاله در مجلات علمی- پژوهشی فارسی، چاپ یک فصل در کتاب‌های بین‌المللی، داوری 25مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهش بخشی از سوابق پژوهشی ایشان است.
نماینده دانشگاه در کارگروه مصالح ساختمانی اداره کل استاندارد خراسان جنوبی در سال ۹۳، عضو کارگروه ایمنی و پایداری سدهای خراسان جنوبی در سال ۹۳، نماینده دانشگاه در کارگروه مخاطرات زلزله ، لغزش لایه های زمین ، ابنیه ، ساختمان و شهرسازی از سال ۹۶ تا کنون، مدیر گروه عمران، از آذر ۱۳۹۵ تا اسفند ۱۳۹۷، معاون آموزشی دانشکده مهندسی از فرودین ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۸، دبیر کمیسیون تخصصی دانشکده مهندسی (در هیأت ممیزه دانشگاه بیرجند) فرودین ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۸، مدیر تحصیلات تکمیلی از آبان ۱۳۹۸ تا کنون،  عضو کمیسیون تخصصی پردیس مهندسی (در هیات ممیزه دانشگاه بیرجند) از اردیبهشت ۱۴۰۰ تا کنون بخشی از سوابق اجرایی ایشان است.

آخرین ویرایش۲۴ آبان ۱۴۰۰