برگزاری سومین جلسه شورای مدیریت آموزش عالی خراسان جنوبی

۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۰ کد : ۱۴۹۱۲ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۹۹۷
سومین جلسه شورای مدیریت آموزش عالی خراسان جنوبی با موضوع تصمیم‌گیری در مورد چگونگی از سرگیری آموزش‌های حضوری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان برگزار شد.
برگزاری سومین جلسه شورای مدیریت آموزش عالی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، سومین جلسه شورای مدیریت آموزش عالی خراسان جنوبی با موضوع تصمیم‌گیری در مورد چگونگی از سرگیری آموزش‌های حضوری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان امروز دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان  خراسان جنوبی برگزار شد.
دکتر‌ احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند ضمن خوش آمدگویی به حاضران در جلسه، گزارشی از جلسه رؤسای دانشگاه‌های کشور با حضور وزیر علوم ارایه کرد و گفت: طبق تصمیم گرفته شده، شورای آموزش عالی هر استان می‌بایست در مورد از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه ها و آموزش عالی تصمیم‌گیری کند.
در ادامه رؤسا و‌ نمایندگان دانشگاه‌های در خصوص موانع و مشکلات از سرگیری آموزش‌های حضوری بحث و گفتگو کردند که از مهمترین آن می‌توان به مشکل خوابگاه،  تغذیه، برگزاری تلفیقی مجازی و حضوری، رسوب آمار دانشجویی در دوسال اخیر، اتفاقات کرونایی ناشی از حضور دانشجویان در دانشگاه و کمبود اعتبارات مالی اشاره کرد.

آخرین ویرایش۲۶ مهر ۱۴۰۰