تمدید انتصاب معاون آموزشی دانشـکده علوم

۲۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۳ کد : ۱۴۸۶۵ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۰۱۵
طی ابلاغی از سوی دکتر خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، با تمدید انتصاب دکتر علیرضا جانفدا، عضو هیأت علمی گروه آموزشی ریاضی در سمت معاون آموزشی دانشـکده علوم موافقت شد.
تمدید انتصاب معاون آموزشی دانشـکده علوم

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در  این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهـد، تجـارب و شایسـتگی‌هـای علمی و اجرایی جنـاب‌عـالی و با تشــکر از اقـدامات و تلاش‌های مسـتمر، مثمرثمر و ارزشمند شما در دو سال اخیر، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، با تمدید انتصاب شما در سمت معاون آموزشی دانشـکده علوم به مـدت دو ســال مـوافقت می‌شـود. همچنین به اســتنـاد مصوبه اول صورتجلسه 28 مرداد 1398هیأت رئیسه دانشــگـاه و صورتجلسه سامـانـدهی پردیس علوم پایه (شامل: دانشـــکـده‌های علوم، و علوم ریاضـی و آمار)، وظایف معاون آموزشـی دانشــکده علوم ریاضـی و آمار نیز کما فی‌السابق بر عهده جناب‌عالی خواهد بود. مقتضـی است ضــمن مطالعه دقیق سـنـد چشم‌انداز و برنامۀ 5 ساله دانشـگاه و دانشکده، در خصوص نظارت بر حسن اجرای آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ارسالی اقدام لازم مبذول فرمایید.
دکتر جانفدا دارای دکتری تخصصی در رشته ریاضی محض گرایش آنالیز از دانشگاه فردوسی مشهد است.
وی استادیار گروه آموزشی ریاضی و دارای 14 سال سابقه خدمت علمی، آموزشی در دانشگاه بیرجند است.
چاپ 16 مقاله علمی در مجلات معتبر داخلی و خارجی و 12 مقاله در همایش‌های علمی معتبر و راهنمایی و مشاوره پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری، مدیر گروه آموزشی ریاضی و دو دوره معاون گروه آموزشی ریاضی بخشی از سمت های علمی، پژوهشی و اجرایی ایشان است.

آخرین ویرایش۲۵ مهر ۱۴۰۰