برگزاری کارگاه آموزشی مقاله نویسی مقدماتی

۲۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۱ کد : ۱۴۸۳۳ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۹۱۲
کارگاه آموزشی مقاله نویسی مقدماتی توسط انجمن علمی دانشجویی جغرافیا دانشگاه بیرجند و اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علوم جغرافیایی ایران از هشتم مهرماه ۱۴۰۰ بصورت ملی برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی مقاله نویسی مقدماتی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، کارگاه آموزشی مقاله‌نویسی مقدماتی از هشتم مهرماه ۱۴۰۰ روزهای پنج شنبه و جمعه به مدت چهار جلسه بصورت ملی برگزار شد.
انجمن علمی گروه جغرافیای دانشگاه بیرجند برای برگزاری این کارگاه از دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌ها ثبت‌نام و بصورت آنلاین برگزار کرد.
مدرس این دوره از کارگاه دکتر مفید شاطری، عضو هیأت علمی و دانشیار گروه جغرافیا دانشگاه بیرجند بود. وی  در طی سه جلسه به تشریح انواع مقاله‌ها، مجلات و روش‌ها و مراحل ابتدایی و ضروری مقاله نویسی و  عناصر و ساختار یک مقاله علمی و نکات کلیدی و همچنین چارچوب بندی آن پرداختت. در جلسه اخر شرکت کنندگان  نمونه ای از چکیده مقالات خودشان را جهت رفع ابهام و اشکال ارائه و مدرس کارگاه به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.
با اتمام دوره، توسط اتحادیه انجمن های علمی با همکاری انجمن علمی گروه جغرافیای دانشگاه بیرجند گواهی معتبر به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد. این کارگاه بصورت ملی برگزار شد و تعداد ۶۰ نفر در این کارگاه شرکت کردند.

آخرین ویرایش۲۴ مهر ۱۴۰۰