برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضائیه در دانشگاه بیرجند

۲۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۷ کد : ۱۴۸۰۷ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۲۵۰
آزمون کارشناسان رسمی قوه قضائیه روز پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضائیه در دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، آزمون کارشناسان رسمی قوه قضائیه امروز پنجشنبه 22 مهر 1400 در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
آزمون کارشناسان رسمی قوه قضائیه با حضور 49 داوطلب خانم در کلاس‌های مشترک دانشکده علوم و 361 داوطلب آقا در دو بلوک دانشکده علوم برگزار شد.
در حاشیه برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضائیه، محمد حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری به همراه دکتر خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند از حوزه برگزاری آزمون بازدید کردند.
ضدعفونی و گندزدایی سالن‌های برگزاری آزمون، فاصله‌گذاری اجتماعی در محل نشست داوطلبان، رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های اعلامی از سوی ستاد کرونا، وجود ماسک و مواد ضدعفونی در طول آزمون جهت استفاده داوطلبان، نصب بنرهای بهداشتی در سالن‌های برگزاری آزمون، نصب بنرهای راهنما و توصیه‌های بهداشتی در محوطه، استفاده عوامل اجرایی آزمون از ماسک، دستکش، شیلد و .. ، وجود اتاق‌های ایزوله برای داوطلبان مبتلا به کرونا، استقرار پزشک و پرستار در طول آزمون و بررسی رعایت مسائل بهداشتی محیط آزمون توسط نمایندگان دانشگاه علوم‌پزشکی بخشی از موارد انجام شده جهت برگزاری این آزمون‌ها در فضای سالم و بهداشتی است.

آخرین ویرایش۲۳ مهر ۱۴۰۰