در اولین روز هفته دفاع مقدس انجام شد؛

مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان و عطر افشانی مزار مطهر شهید گمنام دانشگاه بیرجند

۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۷ کد : ۱۴۵۰۴ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۲۱۰
در اولین روز از هفته دفاع مقدس و از سلسله برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس دانشگاه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان و عطر افشانی مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.
مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان و عطر افشانی مزار مطهر شهید گمنام دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان و عطر افشانی مزار مطهر شهید گمنام دانشگاه بیرجند روز چهارشنبه 31 شهریور 1400  پس از نماز جماعت ظهر و عصر برگزار گردید.
در این مراسم جمعی از اعضای هیأت رئیسه، مدیران، مسئولان و دانشجویان دانشگاه با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمودند و با آرمانهای امام و شهیدان تجدید میثاق کردند.
حجه الاسلام و المسلمین محمدعلی جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جایگاه شهدا و جانبازان دفاع مقدس را در راستای نجات کشور برشمرد و تأکید کرد: وعده خداوند در دوران دفاع مقدس با وجود عشق، اعتقاد، علاقه و صفایی که بر محور تقوا وجود داشت محقق شد.
این درس را باید از شهدا بگیریم که مبنای حرکتمان را تقوا قرار دهیم. اگر تقوا را در زندگی خود در نظر بگیریم بسیاری از مسائل، موانع و مشکلات برطرف خواهند شد.

آخرین ویرایش۳۱ شهریور ۱۴۰۰