به همت خیر نیک اندیش و حامی دانشگاه بیرجند انجام شد؛

افتتاح سالن اجتماعات زنده‌یاد کربلایی میرزا عباسعلی بیرجندی فریز

تعداد بازدید:۴۳۱۳
به همت خیر نیک اندیش و حامی دانشگاه بیرجند، غلامرضا بیرجندی‌فریز سالن اجتماعات زنده‌یاد کربلایی میرزا عباسعلی بیرجندی‌فریز در ساختمان پردیس علوم رفتاری افتتاح شد.
افتتاح سالن اجتماعات زنده‌یاد کربلایی میرزا عباسعلی بیرجندی فریز

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، با حضور اعضای هیأت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند و جمعی از خیرین نیک‌اندیشان و حامیان دانشگاه بیرجند سالن اجتماعات زنده‌یاد کربلایی میرزا عباسعلی بیرجندی‌فریز در ساختمان پردیس علوم رفتاری افتتاح شد.
مراسم افتتاح سالن اجتماعات زنده‌یاد کربلایی میرزا عباسعلی بیرجندی‌فریز در پردیس علوم رفتاری با حضور خیر ارجمند غلامرضا بیرجندی‌فریز، دکتر خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، اعضای بنیاد حامیان دانشگاه و جمعی از مدیران و مسئولان امروز سه‌شنبه 30 شهریور 1400 برگزار شد.
عملیات اجرایی تکمیل و ساخت سالن اجتماعات و کلاس‌های پردیس علوم رفتاری در فضایی بالغ بر 1000 مترمربع زیربنا با اهدای مبلغ دو میلیارد و دویست میلیون ریال به همت خیر نیک‌اندیش حاج غلامرضا بیرجندی‌فریز، کارمند پیشکسوت دانشگاه و دانشگاه بیرجند ساخته شد.
سالن اجتماعات زنده‌یاد کربلایی میرزا عباسعلی بیرجندی‌فریز با متراژ 78 مترمربع در پردیس علوم رفتاری به بهره‌برداری رسید.
دکتر خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند در این مراسم با قدردانی از اقدام خداپسندانه آقای غلامرضا بیرجندی‌فریز که بدون منت این وجه را در اختیار دانشگاه قرار داده‌اند، به پیشینه بنیاد حامیان و اقدامات مؤثر صورت گرفته اشاره کرد و گفت: اگر بنیاد حامیان و حمایت خیرین نبود، این مرکز احداث نمی‌شد.
رئیس دانشگاه بیرجند در ادامه حمایت‌های انجام شده از سوی مهندس باقرپور برای تجهیز سالن چندمنظوره دختران و خرید تجهیزات آزمایشگاهی در گروه شیمی و اهدای مبالغی از سوی بانک تجارت و بانک رفاه و در بخش وقف مشارکتی را نام برد و افزود: تاکنون مجموعه بنیاد حامیان اقدامات بسیار درخور توجهی را برای دانشگاه انجام داده است. دکتر خامسان اعلام کرد: در حال حاضر بیش از هر چیز دیگری نیازمند بورسیه‌های تحصیلی برای جذب داوطلبان هستیم تا بتوانیم دانشجویان خوبی را برای افزایش غنای دانشگاه و جلوگیری از جدی ترین چالش دانشگاه در یک دهه آینده که کمبود دانشجویان است را جبران نماییم.
در ادامه جلسه لوح سپاس و تندیسی به رسم یادبود به خیر نیک اندیش غلامرضا بیرجندی‌فریز اهدا شد.
لازم به توضیح است که پس از مراسم افتتاح، جلسه هیأت مدیره بنیاد حامیان با حضور تمامی اعضاء در محل سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

آخرین ویرایش۳۰ شهریور ۱۴۰۰