تقدیر مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از رئیس دانشگاه بیرجند

۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۵ کد : ۱۴۴۸۴ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۸۳۵
حسن اکبری، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از زحمات و اقدامات رئیس دانشگاه بیرجند، معاونت پژوهش، فناوری و نوآوری و اعضای هیأت علمی گروه محیط زیست در برگزاری موفقیت آمیز اولین همایش ملی فناوری‌های نوین در محیط زیست و توسعه پایدار با رویکرد کرونا و محیط زیست قدردانی کرد.
تقدیر مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از رئیس دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در متن تقدیرنامه مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی به رئیس دانشگاه بیرجند آمده است؛ محیط زیست به‌عنوان یکی از مهمترین ارکان توسعه پایدار محسوب شده و رشد سایر بخش‌ها در گرو پایداری و کارکرد صحیح آن معنا و مفهوم پیدا می‌کند. پیشرفت اقتصادی، صنعتی و اجتماعی در چند دهه گذشته در ایران سبب شد تا از محیط زیست بیش از ظرفیت بهره‌برداری شود، موضوعی که پیامدهای مخربی را در این عرصه برجای گذاشت. لذا در شرایط کنونی کشور، توجه به مسأله محیط زیست و برگزاری اولین همایش ملی فناوری‌های نوین در محیط زیست و توسعه پایدار با رویکرد کرونا و محیط زیست نشان از آینده‌نگری و حساسیت آن مجموعه محترم به مسأله محیط زیست دارد. این همایش علاوه بر ارایه دستاوردهای پژوهشی مهم در زمینه حفاظت محیط زیست فرصت مغتنمی برای معرفی استان خراسان جنوبی و بررسی چالش‌ها و معضلات محیط زیستی استان نیز ایجاد نمود که بدین‌وسیله از زحمات جناب‌عالی، معاونت محترم پژوهش، فناوری و نوآوری و علی‌الخصوص اعضای محترم هیأت علمی گروه محیط زیست دانشگاه بیرجند جهت برگزاری این همایش ارزشمند تقدیر و تشکر می‌گردد.
لازم به توضیح است؛ اولین همایش ملی فناوری‌های نوین در محیط زیست و توسعه پایدار با رویکرد کرونا و محیط زیست روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ توسط دانشگاه بیرجند برگزار شد.

آخرین ویرایش۳۰ شهریور ۱۴۰۰