دیدار رئیس فدراسیون اسکواش کشور با رئیس دانشگاه بیرجند

۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۲ کد : ۱۴۰۵۱ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۰۱۸
رئیس فدارسیون اسکواش کشور به همراه رئیس هیئت اسکواش خراسان جنوبی امروز یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ با رئیس دانشگاه بیرجند در محل اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه دیدار کرد.
دیدار رئیس فدراسیون اسکواش کشور با رئیس دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، مسعود سلیمانی، رئیس فدارسیون اسکواش به همراه علی غنی، رئیس هیئت اسکواش خراسان جنوبی امروز یکشنبه 31 مرداد 1400 با دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند در محل اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه دیدار کرد.
رئیس فدراسیون اسکواش برای مذاکره و نهایی کردن احداث سالن استاندارد اسکواش در دانشگاه به بیرجند آمد.
وی ضمن قدردانی از زحمات رئیس دانشگاه گفت: این پروسه ماه‌ها است که دنبال می‌شود و از طریق فدراسیون سالن دانشگاه بیرجند با پشتیبانی دکتر فرضعلی‌پور رئیس انجمن اسکواش وزارت علوم و رئیس اسبق هیئت اسکواش استان آذربایجان غربی در لیست 10سالن اسکواش در 10دانشگاه کشور برای تخصیص اعتبارات حمایتی گنجانده شد.
وی در این سفر با مسئولان مرتبط با دانشگاه و مسئولان استانی اثرگذار در جهت رونق اسکواش و پدل و راکتبال  و گسترش بیش از پیش این رشته ملاقات‌هایی خواهد داشت.
شایان ذکر است؛ مهرماه 1397 با هدف ارتقاء سطح سلامت و تندرستی جامعه بویژه جوانان تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه بیرجند و هیأت اسکواش خراسان جنوبی بین دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند و علی غنی، رئیس هیأت اسکواش خراسان جنوبی منعقد گردید. در این تفاهم نامه دانشگاه بیرجند ضمن همکاری لازم جهت توسعه این رشته با برگزاری مسابقات اسکواش و پدل درون دانشگاهی، همکاری با هیأت اسکواش جهت شناسایی و استعدادیابی و برگزاری دوره های آموزشی، مربیگری و داوری و پیگیری در اجرای ساخت یک کورت تخصصی اسکواش به این هیئت کمک خواهد کرد.

آخرین ویرایش۳۱ مرداد ۱۴۰۰