برگزاری آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه بیرجند

۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۱ کد : ۱۴۰۰۴ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۴۲۳
آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صبح جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
برگزاری آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صبح جمعه 22 مرداد 1400 با حضور 1309 داوطلب شامل 715 داوطلب خواهر در دو بلوک دانشکده علوم، دانشکده مهندسی و 594 داوطلب برادر در کلاس‌های مشترک دانشکده علوم، دانشکده ادبیات و علوم انسانی و سالن فجر و سالن امید همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
متقاضیان برای استخدام به‌صورت کارمند پیمانی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در این آزمون که توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار شد به رقابت پرداختند.
ضدعفونی و گندزدایی سالن‌های برگزاری آزمون قبل و بعد از برگزاری هر آزمون، فاصله‌گذاری اجتماعی در محل نشست داوطلبان، رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های اعلامی از سوی ستاد کرونا، وجود ماسک و مواد ضدعفونی در طول آزمون جهت استفاده داوطلبان، نصب بنرهای بهداشتی در سالن‌های برگزاری آزمون، نصب بنرهای راهنما و توصیه‌های بهداشتی در محوطه، استفاده عوامل اجرایی آزمون از ماسک، دستکش، شیلد و .. ، وجود اتاق‌های ایزوله برای داوطلبان مبتلا به کرونا، استقرار پزشک و پرستار در طول آزمون و بررسی رعایت مسائل بهداشتی محیط آزمون توسط نمایندگان دانشگاه علوم‌پزشکی بخشی از موارد انجام شده جهت برگزاری این آزمون‌ها در فضای سالم و بهداشتی است.

آخرین ویرایش۲۲ مرداد ۱۴۰۰