در دانشگاه بیرجند برگزار شد؛

آزمون‌ تغییر حالت اشتغال در شرکت‌های آب و فاضلاب

۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۱ کد : ۱۴۰۰۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۳۹۳
آزمون‌ تغییر حالت اشتغال در شرکت‌های آب و فاضلاب صبح پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
آزمون‌ تغییر حالت اشتغال در شرکت‌های آب و فاضلاب

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، آزمون‌ تغییر حالت اشتغال در شرکت‌های آب و فاضلاب صبح پنجشنبه 21 مرداد  1400 با حضور 117 متقاضی شامل 21 متقاضی خواهر و 96 متقاضی برادر در دو بلوک دانشکده علوم همزمان با سراسر کشور در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
آزمون مزبور توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار گردید. ستاد آزمون دانشگاه بیرجند تمامی آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور و آزمون‌های دیگر بخش‌ها را در استان برگزار می‌نماید.
رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های اعلامی از سوی ستاد کرونا، ضدعفونی و گندزدایی سالن‌ برگزاری آزمون قبل و بعد از برگزاری هر آزمون، فاصله‌گذاری اجتماعی در محل نشست داوطلبیان، وجود ماسک و مواد ضدعفونی در طول آزمون جهت استفاده داوطلبان، نصب بنرهای بهداشتی در سالن‌های برگزاری آزمون، نصب بنرهای راهنما و توصیه‌های بهداشتی در محوطه، استفاده عوامل اجرایی آزمون از ماسک، دستکش، شیلد و .. ، وجود اتاق‌های ایزوله برای داوطلبان مبتلا به کرونا، استقرار پزشک و پرستار در طول آزمون و بررسی رعایت مسائل بهداشتی محیط آزمون توسط نمایندگان دانشگاه علوم‌پزشکی بخشی از موارد انجام شده جهت برگزاری این آزمون‌ها در فضای سالم و بهداشتی است.

آخرین ویرایش۲۱ مرداد ۱۴۰۰