آیین تکریم و  معارفه رئیس گروه همکـاری‌های علمی بین‌المللی

۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۹ کد : ۱۳۹۸۵ اخبار ستادی اخبار دانشجویان
تعداد بازدید:۳۳۳۵
آیین تکریم و  معارفه رئیس گروه همکـاری‌های علمی بین‌المللی با حضور دکتر خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر مهران تقی‌پور گرجی، رئیس سابق این گروه و دکتر محمد حاجیانی، رئیس گروه همکـاری‌های علمی بین‌المللی، دکتر محسن فرشاد، رئیس حوزه ریاست و دکتر علی ثقه‌الاسلامی، مدیر حراست دانشگاه به‌صورت مجازی برگزار شد.
آیین تکریم و  معارفه رئیس گروه همکـاری‌های علمی بین‌المللی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند با تقدیر و تشکر از خدمات دکتر تقی‌پور گرجی برای دکتر حاجیانی آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدورام در آینده نیز از توان، تجربه و علاقه دکتر تقی‌پور استفاده نماییم.
رئیس دانشگاه یکی از شاخص‌های مهم رنک دانشگاه را  جایگاه این مجموعه دانست و ادامه داد: افرادی که علاقمند به پیشرفت کشور باشند در هر زمان و مکانی برای پیشرفت و اعتلای کشور اقدام خواهند کرد.
در ادامه دکتر تقی‌پور دوران مسئولیت خود را یکی از بهترین دوران خدمتی خود نامید و از اعتماد دکتر خامسان قدردانی کرد و افزود: لازم است از دکتر نویدی‌نیا که فضای گروه  همکـاری‌های علمی بین‌المللی را ایجاد کردند تشکر نمایم. وی به تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در این گروه همچون ساماندهی فضای فیزیکی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر گروه همکـاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه بیرجند با همکاری و تلاش کارشناسان این مجموعه به جایگاه واقعی خود دست یافته است.
وی ایجاد فضای مجازی برای این دفتر و ساماندهی آن و پذیرش 200 دانشجوی بین الملل را برشمرد و تأکید کرد: با اقدامات انجام شده در فضای مجازی خوشبختانه برای ثبت نام مشکلی نداریم و در آینده سامانه بورسیه نیز ایجاد خواهد شد. وی به شرایط جدید در کشور افغانستان اشاره کرد و بیان داشت: بنده در هر موقعیتی و مکانی که باشم مدیون دانشگاه بیرجند هستم. دکتر تقی‌پور ضمن قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ هیأت ریسه و ریاست محترم دانشگاه از همکاران دانشگاهی علی الخصوص کارشناسان این دفتر خانم خوشحال و آقای حسینی قدردانی کرد و خاطر نشان ساخت: در این مدت مجموعه مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی با همکاری بی‌دریغ خود برای رشد این مجموعه از هیچ کوششی فروگذار ننموده‌ است که جا دارد از مدیریت و همکاران این مجموعه قدردانی نمایم.
دکتر حاجیانی، رئیس گروه همکـاری‌های علمی بین‌المللی گفت: از اعتماد دکتر خامسان و از تمامی اقدامات و زحماتی که دکتر تقی‌پور در طی مدت مسئولیت خود متقبل شده‌اند قدردانی می‌نمایم. وی به پیشرفت‌های شایان توجه دانشگاه در دوسال گذشته و زحمات انجام شده توسط دکتر خامسان اشاره کرد و ادامه داد: امیدوارم با همکاری تمامی همکاران سنگ بنایی که در این گروه گذشته شده است را بدرستی پیگیری کنیم. دکتر حاجیانی جذب دانشجوی خارجی را برای دانشگاه بیرجند و اقتصاد منطقه بسیار حائز اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد: کنسرسیومی را بزودی با دانشگاه‌های شرق کشور راه‌اندازی نماییم.
لازم به ذکر است: طی ابلاغی از سوی دکتر خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر محمد حاجیانی عضو هیأت علمی گروه آموزشی محیط زیست به مدت دو سال به سمت رئیس گروه همکـاری‌های علمی بین‌المللی منصوب شد.

آخرین ویرایش۱۹ مرداد ۱۴۰۰