پایان هفته جاری در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود؛

آزمون‌ تغییر حالت اشتغال در شرکت‌های آب و فاضلاب، استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آزمون عملی رشته‌های هنر کنکور سراسری

۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۱ کد : ۱۳۹۸۴ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۸۹۹
آزمون‌ تغییر حالت اشتغال در شرکت‌های آب و فاضلاب صبح پنجشنبه ۲۱ مرداد و آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صبح جمعه ۲۲ مرداد و آزمون عملی رشته‌های هنر کنکور سراسری صبح و عصر جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.
آزمون‌ تغییر حالت اشتغال در شرکت‌های آب و فاضلاب، استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آزمون عملی رشته‌های هنر کنکور سراسری

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، آزمون‌ تغییر حالت اشتغال در شرکت‌های آب و فاضلاب صبح پنجشنبه 21 مرداد  1400 با حضور 117 متقاضی شامل 21 زن و 96 مرد در دو بلوک دانشکده علوم دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود. همچنین آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صبح جمعه 22 مرداد 1400 با حضور 1309 داوطلب شامل 715 داوطلب خواهر در دو بلوک دانشکده علوم، دانشکده منهدسی و 594 داوطلب برادر در کلاس‌های مشترک دانشکده علوم، دانشکده ادبیات و علوم انسانی و سالن فجر و سالن امید همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد. آزمون عملی رشته‌های هنر کنکور سراسری نیز با حضور 110 داوطلب صبح جمعه خواهران در سالن فجر و عصر جمعه خواهران و برادران در دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار خواهد شد.
گندزدائی و ضدعفونی کردن تمامی ساختمان‌های محل برگزاری آزمون قبل و بعد از برگزاری هر آزمون، جانمایی ورودی داوطلبان به سالن آزمون با رعایت فاصله اجتماعی، فاصله‌گذاری اجتماعی در محل نشست داوطلبی، نصب بنرهای بهداشتی در سالن‌های برگزاری آزمون، وجود ماسک و مواد ضدعفونی در طول آزمون جهت استفاده داوطلبان، استفاده عوامل اجرایی آزمون از ماسک، دستکش، شیلد و .. ، وجود اتاق‌های ایزوله برای داوطلبان مبتلا به کرونا، استقرار پزشک و پرستار در طول آزمون و بررسی رعایت مسائل بهداشتی محیط آزمون توسط نمایندگان دانشگاه علوم‌پزشکی از جمله موارد مهم انجام شده جهت برگزاری این آزمون‌ها در فضای سالم و بهداشتی است.

آخرین ویرایش۱۹ مرداد ۱۴۰۰