در اقدام خیرخواهانه از سوی بانک رفاه کارگران صورت گرفت:

اهداء مبلغ یک میلیارد ریال وجه نقد به همراه دوهزار عدد ماسک محافظتی سه‌لایه و ۵۰ عدد جعبه کمک‌های اولیه به دانشگاه بیرجند

۰۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۸ کد : ۱۰۰۱۷ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۶۶۳
بانک رفاه کارگران مبلغ یک میلیارد ریال وجه نقد به همراه دوهزار عدد ماسک محافظتی سه‌لای و ۵۰ عدد جعبه کمک‌های اولیه به دانشگاه بیرجند اهداء کرد.
اهداء مبلغ یک میلیارد ریال وجه نقد به همراه دوهزار عدد ماسک محافظتی سه‌لایه و ۵۰ عدد جعبه کمک‌های اولیه به دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، مدیران بانک رفاه کارگران امروز چهارشنبه 9 مهر 1399 با حضور در دانشگاه بیرجند و دیدار با دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند طی تفاهم‌نامه‌ای مبلغ یک میلیارد ریال وجه نقد جهت پیشبرد طرح‌های عمرانی، آموزشی و خرید تجهیزات به همراه دوهزار عدد ماسک محافظتی سه‌لایه و 50 عدد جعبه کمک‌های اولیه به دانشگاه بیرجند اهداء کردند.
در این تفاهم‌نامه بانک رفاه کارگران در اولین گام مبلغ یک میلیارد ریال وجه نقد در قالب هبه جهت پیشبرد طرح‌های عمرانی، آموزشی و خرید تجهیزات به همراه دوهزار عدد ماسک محافظتی سه‌لایه و 50 عدد جعبه کمک‌های اولیه را متعهد شد.
همچنین پس از این جلسه اعضای حاضر با حضور در مرکز بهداشت و درمان و اهدا دوهزار عدد ماسک محافظتی سه‌لایه و 50 عدد جعبه کمک‌های اولیه از این مرکز بازدید کردند.

آخرین ویرایش۰۹ مهر ۱۳۹۹