نشست اعضای شورای صنفی کارمندان دانشگاه با معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

۳۱ تیر ۱۴۰۲ | ۰۲:۲۹ کد : ۲۴۶۹۱ اخبار
تعداد بازدید:۵۶۱
نشست اعضای شورای صنفی کارمندان دانشگاه با معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

به گزارش دبیرخانه شورای صنفی کارمندان دانشگاه، اعضای شورای صنفی کارمندان دانشگاه روز دوشنبه 26 تیرماه با حضور در محل دفتر معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود در حوزه فرهنگی و اجتماعی بر اساس تکالیف این معاونت در سند راهبردی دانشگاه در مورد کارکنان دانشگاه پرداختند.

برگزاری اردوهای علمی، فرهنگی، تفریحی ویژه کارکنان و خانواده آنها؛ حفظ کرامت کارکنان به عنوان یکی از ارکان تأثیرگذار در ساختار دانشگا؛ تلاش جهت تقویت انسجام تمامی ارکان دانشگاه؛ برگزاری دوره های آموزشی کاربردی فرهنگی ویژه کارکنان؛ برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملی، مذهبی و جشن‌ها و دیدار با کارکنان دانشگاه؛ استفاده از پتانسیل و استعداد‌های فرهنگی،هنری و علمی همکاران دانشگاهی در راستای ارتقاء فرهنگی،هنری و علمی دانشگاه و .... در جهت تحقق اهداف و راهبردهای دانشگاه، بخشی از مطالباتی بود که توسط اعضای شورای صنفی در این جلسه مطرح شد.

دکتر فرزانه پور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز در این جلسه، ضمن استماع صحبت‌های افراد حاضر در جلسه بیان نمودند: بخشی از مطالباتی که در این جلسه مطرح شد نیز مورد تأیید بنده است. ایشان خاطر نشان نمودند: تلاش در جهت تقویت و بازآموزی بدنه کارکنان دانشگاه و تربیت نیروی انسانی کارآمد، قطعا مورد حمایت دانشگاه نیز هست. این عضو هیأت رئیسه دانشگاه در پایان این نشست درخواست پیشنهاد طرح فرهنگی برای کارکنان دادند و اطمینان خاطر دادند از طرح‌های فرهنگی که توسط شورای صنفی پیشنهاد می شود، حمایت لازم را خواهند کرد. شایان ذکر است این دیدار حدود دو ساعت بطول انجامید.

آخرین ویرایش۳۱ تیر ۱۴۰۲