اولین جلسه شورای دانشکده کشاورزی در سال ۱۴۰۱

۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۵ کد : ۱۷۸۶۷ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۱۶۶

اولین جلسه شورای دانشکده کشاورزی ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت  ۱۱:۳۰ در محل دفتر ریاست دانشکده با حضور کلیه اعضای شورا برگزار گردید.

در آغاز این جلسه دکتر شهیدی ضمن تبریک برای انتخاب بسیار خوب دکتر جهانی و انتخاب خوب دکتر محمودی به عنوان معاون آموزشی دانشکده توسط دکتر جهانی، برای ایشان آرزوی موفقیت وتندرستی کردند. و از زحمات صادقانه و در خور تحسین دکتر خاشعی در دوران تصدی معاون آموزشی نیز تشکر و قدردانی نمودند.

در ادامه دکتر مهدی جهانی، رئیس دانشکده کشاورزی با قدردانی و تشکر از اقدامات خالصانه انجام شده در دوره مسئولیت دکتر شهیدی و تشکر از دکتر محمودی بابت قبول مسئولیت، برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی نمودند و همکاری و همدلی کلیه همکاران را عامل مهم ومؤثر در پیشرفت امور دانشکده دانستند.

دکتر سهراب محمودی، معاون آموزشی دانشکده کشاورزی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته بیان داشتند با شروع آموزش حضوری روح جدیدی پس از دو سال به دانشگاه دمیده خواهد شد وبر لزوم نظازت دقیق در انجام این امر مهم سفارش نمودند.

اولویت بندی برنامه ریزی دروس برای مقطع کارشناسی، بررسی موارد مهم آموزشی و برنامه ریزی برای بازدید دانش آموزان در هفته نخست اردیبهشت ماه، برنامه ریزی برای اسکان و امکانات رفاهی  و ایاب و ذهاب دانشجویان مقاطع ارشد و دکترا از جمله مواردی بود که در این جلسهمطرح و مورد بررسی قرار گرفت

آخرین ویرایش۲۲ فروردین ۱۴۰۱