برگزاری آیین دید و بازدید نوروزی در دانشکده کشاورزی

۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۹ کد : ۱۷۷۸۹ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۴۶۴

همزمان با اولین روز کاری سال ۱۴۰۱ مراسم دید و بازدید نوروزی صبح امروز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ساعت ۹:۳۰ در مسجد حضرت ولی عصر (عج) دانشکده کشاورزی برگزار شد.

در آغاز این مراسم که با حضور حجت الاسلام جعفری مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بیرجند، هیأت رئیسه دانشکده کشاورزی، رئیس دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست و اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشکده برگزار گردید؛ دکتر شهیدی رئیس دانشکده پس از عرض خیر مقدم خدمت مهمانان حاضر و تبریک سال نو و قرن جدید تقارن ماه پر فیض رمضان را با اولین روز کاری سال ۱۴۰۱  را به فال نیک گرفتند و برای همه اساتید و کارکنان دانشکده آرزوی موفقیت و تندرستی کردند. در ادامه حجت الاسلام علی پور، نماینده نهاد رهبری در دانشکده کشاورزی ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه پر فیض و برکت رمضان، بیان کردند که: "رمضان ماهى است که ابتدایش رحمت است و میانه ‏اش مغفرت و پایانش اجابت و آزادى از آتش جهنم. ماهی که نزد خدا، بهترین ماه‌هاست و روزهایش بهترین روزها و شب‌هایش بهترین شب‌ها و ساعت‌هایش بهترین ساعت‌هاست" و همگان را به درک صحیح شبهای قدر و استفاده از برکات و فیوضات این ماه توصیه کردند.

در پایان مراسم کلیه مهمانان با حضور در مزار شهدای گمنام دانشکده به مقام والای شهدا ادای احترام کردند و با آرمانهای آنان تجدید میثاق بستند.

آخرین ویرایش۱۵ فروردین ۱۴۰۱